Friday, November 16, 2012

Wow! Blog saya terpilih sebagai Blog of The Week by SilenceBlogz!

Salam.. Jalan punya jalan, sambil godek-godek blog ni baru saya perasan rupa-rupanya minggu ni saya terpilih sebagai blog pilihan dalam segmen anjuran SilenceBlogz! Lol....! Acaner saya leh tak tahu neh? Ngee.. Tula busy sangat sampai tak sempat nak baca komen-komen  kat blog. Biasanya admin yang akan check dulu then approve kan. Kalau takde admin bahaya juga nanti komen-komen tak best plak masuk mengganggu gugat ketenteraman blog kesayangan saya neh. Pape pun memang terkejut bila ternampak komen empunya blog SilenceBlogz ni.. Syukur Alhamdulillah.


Mekasih Potia cos sudi pilih blog saya for this week.:) Terharu rasa.. huhu.. Diam-diam je terpilih ya. Hehe dah nama pun silence (senyap) kan?;) Mula-mula cam tak percaya tapi bila tengok blog saya dilistkan dalam entri beliau INI then baru percaya. Ngehehe.. Actually kalau ikutkan saya leh dapat domain www.abc.com untuk blog saya ni but dah sememangnya blog saya telah berdomain, so hadiah domain tu diberikan kepada rakan-rakan peserta blogspot yang lain.:)


But ada something special menanti saya tau! Ngehe.. Apakah ia? Wallahualam.. Kena tunggu apa yang special nya tu dari Mr. Potia ni. ;) Tunggu............


Cik Misya : Dulu cepat melatah kalau terkejut atau terperanjat. 

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...