Monday, November 19, 2012

Segmen Follow Sampai Pengsan

Salam.. Again saya pengsan lagi.. Huhu.. Rasanya almost 3 bloggers yang menggunakan nama segmen yang sama. Sampai saya lupa saya dah join ke belum segmen ni. huhu. Tapi rasanya belum lagi join. Uols dah join? Belum? Kalau belum meh klik SINI untuk tahu syarat-syaratnya. Klik banner pun boleh juga..



Owh, pihak penganjur minta wat biodata ringkas sedikit.;) Ni details saya..

Nama manja : Misya.. Ni di kalangan rakan-rakan. But di kalangan family, Syira adalah nama manjaku. ^__^

Tarikh lahir : 10 September 1986 (Jangan lupa hadiah ye... hihi.. gurau je)
Asal mana : Kay Ell.. ;) ----> Kuala Lumpur..

Follower saya sekarang 1166 orang. Menarik tak 4 angka tu?;) Jangan pergi Sports Toto sudah la yer!! huhu.



Cik Misya : Pernah pengsan masa perhimpunan kat sekolah.

5 comments:

  1. yhanks kak syira sebab sudi join segmen saya..dah follow,,angka 1167 jadi milik saya yerk!..salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama http://sitinoorhidayah-hidayah.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete
  3. hi misya..come again here..lame tak singgah :) jmpt dtg blog yer wlupun dh follow :D

    http://akuayut.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete
  4. Salam dan Hai kak Aimi

    datang dari segmen yang sama. jom ke blog saya :)

    http://rafflikes.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...