Sunday, November 25, 2012

Siapakah 8 blogger terpantas join segmen saya??

Salam.. Ok akhirnya dah jumpa blogger terpantas yang join segmen saya di SINI. Huhu.. Tahniah wat semua blogger yang join! Sampai ada tu nak nyempat-nyempat nak habiskan ayat entri sebab nak jadi terpantas punya pasal. Hehe.. So, saya listkan mereka-mereka yang terpantas tersebut di bawah ini.. Uols juga dijemput terjah ke blog mereka okeys.. :)



1. Nurmujahidah
2. Eraz Fadli 
3. Kak Tee
4. Annyss Aleeya
5. Syafiqah Screamo
6. Zamani 84
7. Syuhada Salleh
8. No contestant!

Oops! Kali ni hanya 7 orang je yang sudi join segmen saya ni. Sedey gak! Ahakss.. Kita tak femes. Giteww...;) Until today still tunggu peserta terakhir yang join. Semalam saya tersilap kira ingatkan dah sampai 8 orang but rupanya hanya 7 orang je yang join. 7 pun 7 la.. Pape pun penyertaan telah ditutup.

Tahniah wat semua yang terpantas join segmen saya! InsyaAllah saya akan review anda sorang demi sorang okeys. But bukan sekaligus la.. Bila ada masa terluang, saya akan terjah dan review blog anda.. Keep in touch ya! Thanks again for joining me..^__^


Cik Misya : Takut tersalah kata dalam memberikan pendapat.

6 comments:

  1. i am waiting.. the clock is ticking. hehe

    ReplyDelete
  2. http://rightnot.blogspot.com/2012/11/cik-lyeens-giveaway.html tag u dear :)

    ReplyDelete
  3. aduh smlm masa cik misya cakap ada satu lg tempat tu takut plak nak masuk...haha takut org lain pun submit komen juga...

    mungkin lain kali saya join kot...yeah...

    ReplyDelete
  4. alaa, hmm dh hantar penyertaan tapi dh tutup pulak. :(

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum, bukak tak femes, mungkin salah masa Aimi publish entri tu kot.. But, satu usaha yang sangat dihargai.. Teruskan dengan versi 3 ya.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...