Friday, November 16, 2012

Wajah saya setelah divektorkan! Thanks Fiqah!

Salam semua.. Ingat lagi entri semalam yang saya khabarkan saya menang vektor untuk wajah saya dalam salah satu segmen saya join? Haa boleh refer entri INI.

So, hari ni saya dah dapat vektor wajah saya tuh! Wow memang sangat pantas! Hehe.



Huhu sama tak?? Hehe seriously sangat pandai Fiqah ni wat vektor. Gigi besi saya tu kemas betul dia wat! Ahakss.. ;) Kalau berani, mehla rapat. Saya gigit karang baru tahu! hihihi..Thanks so much ya Fiqah for this nice vektor! First time dapat vektor nih. memang excited! Huhu.. 


Cik Misya : Tak sabar nak buka braces.




5 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...