Thursday, November 15, 2012

Menang Tempat Pertama dalam Segmen Nabila Medan! Syukur...

Salam. Alhamdulillah rezeki lagi untuk orang demam macam saya. Hehe.. Syukur..:) First time kot saya menang segmen blogger femes Nabila Medan! Tak caya? Klik SINI atau tengok sendiri printscreen kat bawah ni..



Alhamdulillah.. First place lagi tuh!! Huhu.. Apakah hadiahnya?? Wallahualam.. Tunggu nanti saya update ya.=) Pape pun saya nak ucap thanks bebanyak kat rakan-rakan blogger yang sudi singgah dan tekan button follow blog saya yang bese-bese ni. Ngee.. Jasa anda Allah sahaja dapat membalasnya. Insyallah saya sentiasa jenjalan ke blog-blog follower saya if berkesempatan.^_^ Thanks also to Nabila Medan for choosing me as a winner untuk segmen INI! Xie Xie Ni!



Cik Misya : Suka hadiah tapi takut dengan kejutan.

2 comments:

  1. Tahniah cik Misya, sorry tak join segment yang ditag. Sekarang unmotivated sikit nak join segment. Huuuuu. Lepas nie cepat cepat sembuh demam.

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis ;) Tumpang gembira , hekhek .

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...