Monday, November 26, 2012

Segmen Follow Dan Tukar Bloglist Bersama MYSYAH-HOLIDAY.COM

Salam.. Wow!! Bestnya contest kali ni sebab hadiahnya tiket free masuk ke Legoland Malaysia!! huhu.. Anda teringin juga?? Jom klik SINI atau banner kat bawah ni okeys..


Sejak dibuka, belum pernah lagi saya jejak ke taman tema ni. Huhu.. Walhal dekat je ngan kampung my mom. Hihi.. Universal Studio Singapore pernah lak pergi ya? Hehe..;) Rindu nak naik roller coaster! Ahaks...

So, follower saya sekarang adalah seramai 1221 orang. Cantik gak angka ni ya. Uiks bukan nombor ekor tau!!;) Erm, penganjur nak tahu nama blog saya... Seperti yang tertera pada header blog saya kat atas entri ni, nama blog saya adalah Aimi Syahirah || In the Story. So any story yang posibble di share, akan saya share dalam entri blog saya ni..:)

Jom guys!! Meriahkan contest menarik ni!! Tamat pada tarikh cantik 12-12-12.. Huhu... Selamat mencuba!!=)



Cik Misya : Jerit kuat-kuat naik roller coaster!

2 comments:

  1. menarik nih...cam nak join jugak jer malam nanti... ^_^

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH.
    Syarat penyertaan telah lengkap. Sila sebarkan 'link entry' anda ini agar ramai yang 'review' dan secara langsung menyumbang 'point refferal' anda. Ini kerana pemenang akan dinilai berdasarkan Top Refferal. Semoga berjaya.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...