Monday, November 26, 2012

Alhamdulillah saya dah jumpa sesuatu yang berkesan untuk atasi masalah saya!!

Salam.. Yahoooo... Syukur Alhamdulillah akhirnya saya dah jumpa something yang boleh menyelesaikan masalah saya!! Maybe ada yang tak tahu apa masalah saya tu. Huhu.. Agak pelik kot sebab kebanyakan  orang especially wanita mempunyai masalah terbalik daripada saya. ;) Nak tahu apa masalah saya tu? Leh baca SINI.

But now Alhamdulillah akhirnya saya dah temui produk yang sesuai untuk atasi masalah saya ni. Dan yang paling best bukan orang kurus kering macam saya je leh guna but orang yang gemuk /berisi/ obes pun leh guna. Apa yang penting bukan sebab berat badan yang jadi masalah but bentuk badan tu yang bagi masalah! Orang kurus tak semestinya badannya cantik. Orang yang berisi a.k.a mantop belum tentu takde masalah buncit/ kulit menggeleber dan sebagainya. 

Saya nak share ngan anda apa produk tu but belum masanya lagi.. Sesiapa saja leh guna but of course untuk wanita je..;) Dahlah murah, senang digunakan, plus sangat berkesan. Dulu saya ada masalah terlampau kurus sampai leh jadi bongkok but now Alhamdulillah saya leh maintain kan postur badan dengan baik. My friend dulu berisi, after bersalin lagilah teruk, berisi + bongkok + banyak lebihan lemak, after try benda ni turun 4kg dalam sebulan!! 

Dulu... Kurus kering sampai bongkok!

Sekarang.. Dah berisi sikit, badan pun dah tegak.:)

Bukan mahu berbisnes tapi mahu share dengan anda kejayaan saya yang anda juga boleh perolehi. Don't worry, anda tak perlu jadi model macam saya pun leh pakai produk ni. Sebab yang tak jadi model tu la lagi kena jaga penampilan, rite? If hubby lari cari lain yang lebih mantop, jangan marah...;)))

Tunggu announcement saya bout that very useful product! Ish tak sabarnya mahu share!! Bukan untuk orang kurus je, but untuk anda semua yang sukakan kecantikan. Yang dah kahwin, tak kahwin lagi semua harus try!! Tungguuuuu...................;)



Cik Misya : Terlebih kurus atau terlebih gemuk itu suatu masalah, bersederhana itu lebih baik.

10 comments:

  1. wah..gitu...xsbr nk tau apakah ..hihi

    ReplyDelete

  2. jom kita join segmen pakjoe senang je bkn susah pun ....kita blh tambah kenalan baru seperti aaron aziz,farid kamil hahaha http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-tukar-dan-kenal-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. pkai PB ke untuk tegakkan bdan tu..hehe..sja je teka.. ;)

    ReplyDelete
  4. @Mimie Najib Oops! ini bukan PB..;) Saya sendiri pun tak mampu pakai PB. But this one sgt berkualiti and lagi mampu dimiliki.=)

    ReplyDelete
  5. Erkk apa jenama tu ? Nak cuba jugak. Huhu

    ReplyDelete
  6. mahal tak? uhuhuhu

    btw , kalaw ad mase visit blog wanie eh? hehee
    http://wanie-raina.blogspot.com/2012/11/rise-of-guardians.html

    ReplyDelete
  7. oo..yeke..sy teka je..hehe..maklum la, PB ni pun berfenomena..hehe

    nanti share la ye..mna tahu sy yng kurus ni pun boleh la up sikit bdan ni cam cik misya.. :)

    ReplyDelete
  8. btul..bersederhana adlh lbh baik :) dh comey dh..tak bongkok2x lg.hihihi

    ReplyDelete
  9. wah produk ape..sy pun kurus kering.
    puas dah cube

    ReplyDelete
  10. wah...makin cantik...seronok kan bila dapat apa yg kita idamkan...produk apa tu yunk?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...