Monday, November 19, 2012

Contest Blog Cun Melecun by Ika and Ayu

Salam.. Auwww..! Cun tak saya hari ni? Eh silap! Ngehehe.. Hari ni saya selekeh je. Al maklumlah tak berapa nak sihat. Tapi takde sampai rupa orang tak mandi! Masih kiut miut yer...^__^ Wah kenapa Cik Misya neh? Buang tebiat? Huhu bukan.. Actually terbit aura-aura perasan cun diri ini tatkala join segmen neh. Heh. Gilo ko apo? Penganjur nak tengok blog ler bukan nak tengok tuan punya blog. Sah-sahla i takkan menang. Wah statement!! Hihihi.. Maaflah Ika and Ayu, tetiba melalut plak kat sini. harap uols tak fenin-fenin baca entri saya. Ngeee...

So wat uols yang teringin nak mempamerkan kecunan blog anda, apa kata join segmen menarik ni. Hit banner atau SINI untuk syarat penyertaan.=)



Kena tag 3 orang. Jangan marah yer if saya tag anda. Tak join pun takpe yang penting support dari anda as my blogger friends. Muah3x!!;)  Tagged yang terpilih ialah.....  Mia Liana, Suria Amanda dan Jassnani.. They're several bloggers yang rajin singgah and tinggal jejak di blog saya yang entah cun ke tidak ni. Heh. Love them so much!^^



Cik Misya :  Tak cun takpe, yang penting hati tetap cute!



1 comment:

  1. ooo.. tag yang ni ek.. ok nanti saya join.. :D tapi blog saya tak cun.. org pun tak cun gak boleh join ke?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...