Thursday, November 15, 2012

Akhirnya wajah saya bakal divektorkan!! Thanks Monster Cat!!=)

Salam semua. Hari ni dah sihat sikit. Baru bertenaga nak on laptop and bantai update entri bebanyak! Ngehehe... Batuk-batuk still ada but okla daripada semalam memang lembik terkulai je on the bed after take a medicine..

Alhamdulillah on je blog, terbaca saya memenangi beberapa contest/ segmen yang saya join! huhu.. Antaranya dari segmen anjuran Kucing Raksasa a.k.a Monster Cat iaitu Segmen Gambar Aku Di Vektor. Akhirnya tercapai juga hajat di hati mahu melihat wajah saya di vektor kan! Sebabnya saya memang tak tahu pun pada mulanya apakah vektor itu.. @_@ Apa la hasilnya nanti ya..;)


Thanks to juri yang memilih entri saya sebagai entri kreatif untuk memenangi hadiah vektor tu. Thanks ya Fiqah & Laila!^^



Cik Misya : Tak pandai melukis.

2 comments:

  1. huhuhu.. samalah kita berdua . ini link blog Nis :-

    myon9diari.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fiqah akan cuba sebaik mungkin untuk vektorkan gambar sis.. anyway congrats yer.. (":

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...