Friday, November 23, 2012

Segmen: Ieka Nak Review Blog Oi ! v.2

Salam.. Huhu best plak if dapat review dari rakan-rakan blogger yang lain. So, saya nak join lah segmen ni. Klik SINI atau banner if mahu di review juga. If anda bertuah, dapatlah di review oleh penganjur.:)

Suka tengok banner ni sebab coraknya yang abstract. Kreatif!=) Follower saya sekarang adalah seramai 1190 orang. Hopefully ianya terus meningkat dan meningkat lagi. Amin..

Ok ni plak slogan saya untuk melengkapkan penyertaan. Ieka harus review blog saya kerana saya ni blogger baru dan amat-amat memerlukan sokongan dari rakan-rakan blogger yang lain untuk terus maju dan berjaya dalam dunia blogging. Melalui review ni, at least dapat mengembangkan karya blog saya dengan lebih pesat plus mahu tambah follower dan traffic. Ok tak? huhu.. Awat macam skema giler je ayat-ayat saya?? Hehe takpe la ek.. Yang penting dah lengkapkan syarat penyertaan. Ok settle!^^


Cik Misya : Tak pandai menilai diri sendiri.

1 comment:

  1. Thanks sbb join segmen ieka sayang <3

    Check link awk n BW blogger lain.
    http://icysnowhite.blogspot.com/2012/11/peserta-segmen-ieka-nak-review-blog-oi.html

    p/s: tarik tutp dilanjutkan ke malam 24 Disember <3

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...