Saturday, November 24, 2012

Siapa nak join photoshoot with ESM? Terbuka untuk semua talent/model!!

Salam.. Haa girls and women out there yang teringin nak berphotoshoot dan bercatwalk dengan team ESM, jom join event terakhir untuk tahun ini anjuran ESM~~ Empayar Siti Murni. Kali ini ESM ingin menampilkan fotoshoot yang bertemakan "FASHIONISTA HIJAB" iaitu FESYEN BERHIJAB YANG BERKONSEPKAN MUSLIMAH. More to catwalk show.

Shoot ESM Style di Putrajaya

Semua TALENT boleh join this event except TALENT LELAKI. Kami buka untuk 50 orang talent/model sahaja!! Talent/Model yang mau join, perlu cari MUA~Make-Up Artist sendiri. Mana nak cari? Klik SINI atau SINI atau SINI.

1 GROUP ( Terdiri daripada 1 MUA, 2 TALENT)
WARDROBE disediakan
SIJIL DISEDIAKAN

Yang paling menarik, ada award menanti peserta yang bertuah!! Antara AWARD yang akan dipertandingkan :

Talent/Model :
The Best Talent : Seorang Pemenang (merangkumi attitude, pose, & level confident)
Miss Beautiful of Event : 3 orang pemenang
Miss Favourite : Seorang pemenang berdasarkan undian MUA dan Photog

MUA :
The Best MUA : 3 orang pemenang (merangkumi attitude & make up)


Group :
The Best Group : 5 Groups (merangkumi kerjasama, koreograf, disiplin)


So amacam? Best kan? Ada hadiah untuk peserta dan group yang bertuah. Bila event ni??


Tarikh : 25 Disember 2012
Masa : 9.00 pagi
Yuran : RM30 seorang (MUA dan Talent), RM10 seorang (Photog)

Lokasi : Taman Bukit Jalil (Akan comfirm kemudian)
Wardrobe (Pakaian) : Disediakan


Kaedah pembayaran : ACC MAYBANK - 164128556055 NORNASHUHA BINTI ASSAHARI (NORA BELLA) selewat-lewatnya 01/12/2012. Sila SCAN resit pembayaran dan maklumkan bukti pembayaran kepada urusetia NORA BELLA (facebook). Hanya yang sertakan slip pembayaran sahaja dikira telah membuat pembayaran. GOODIES, MAKAN PAGI, LUNCH & MINUM DISEDIAKAN.

Apa yang akan berlaku semasa event ini? Selepas uols dimekapkan, then akan ada sesi catwalk untuk pemilihan pemenang. Bila lagi nak merasa jadi model kan? Tak lengkap seorang model tanpa catwalk.:) Jangan kata saya takde keyakinan diri semua tu bcos saya tak mahu dengar pun. You nak, then u should try. Inilah masanya rite!=) After catwalk, sesi photoshoot bersama-sama photographer akan diadakan. Time ni uols posing la kat mana-mana ikut kreativiti dan permintaan photog. Asalkan kena dengan gaya talent yang berhijab.:) Gambar-gambar yang terhasil nanti uols leh gunakan sebagai profil/portfolio dalam bidang modelling. Mana tahu dengan gambar-gambar tu ada klien tertarik dan offer anda job?;)

Finally pemenang award akan diumumkan, dan sesi group photo bersama-sama urusetia & penganjur. Jom ramai-ramai memeriahkan event terakhir ESM untuk tahun 2012 ini!! See you there...:) Maklumat lanjut tentang event ini boleh klik SINI.



Cik Misya : Model kena sentiasa aktif update profil.

3 comments:

  1. Good luck everyone. Cik misha join tak ?

    ReplyDelete
  2. @fifie Saya salah seorang urusetia, join untuk uruskan peserta.:)

    ReplyDelete
  3. mcam best je . ada lgi tak ? tpi saya tak ckup umur lha . tpi berpengalaman .

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...