Wednesday, November 28, 2012

My blog terpilih masuk dalam bloglist Simple Typo Girl!

Salam.. Wow good news! Huhu.. Actually just nak inform khabar baik about one of the segment yang saya join baru-baru ni.. Segmen Cuti Sekolah.. Actually tak menang pape pun but my blog terpilih untuk masuk dalam bloglist penganjur segmen tersebut! Kira saya termasuk dalam 10 blogger bertuah yang terpilih masuk dalam bloglist tu.. Thanks Simple Typo Girl!!=)


Link blog saya telah pun dimasukkan dalam blog cik penganjur ni.. (Anak panah merah)  Huhu.. Thanks again! ^^ Walaupun tak menang any hadiah, but i really appreciate it.. At least sudi juga penganjur pilih blog saya. Ngehehe.. ^^


Cik Misya : Sentiasa berdoa dimurahkan rezeki. Amin..


10 comments:

  1. hihi, thanks kak :) insyallah..nanti try giveaway yang bakal saya lancarkan nanti ;)

    ReplyDelete
  2. Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
    nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

    ReplyDelete
  3. tahniah kak aimi , slalu jee menang segmen . jeles tau :P name titew pom ade at bawahh tuu , at review .

    ReplyDelete
  4. Tahniah~ Tahniah ~

    Kak Aimi di taggie oleh saya : http://nurain-syahirah.blogspot.com/2012/11/simple-giveaway-pink-orange-shoppe.html

    ReplyDelete
  5. akak ditagg tau :)

    http://babyblueheartpink.blogspot.com/2012/11/2012-giveaway-by-izzahlt-iraarina.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...