Friday, November 16, 2012

Happy!! FA pilih saya as blogger bertuah!^_^

Salam.. Yahoooo! Ahaks.. Sukanya dierr...;) Hehe mestilah suka! ngehehe.. AMBOI! Action ya?? Ngee.. Takdelah.. Happy sebab satu lagi segmen yang saya join menjadikan saya salah seorang blogger bertuah. Ngee...^___^ Segmen apakah itu?? Huhu segmen anjuran blogger Filzah Azzahra. Last minute kot saya join kalau tak silap. Huhu. Ala yang banner dia guna gambar bear Pooh tu..;) Segmen Bloglist November by FA!!


Dah tu nape saya happy bagai sangat neh? Huhu.. Sebab FA pilih saya sebagai salah seorang peserta bertuah untuk di review dalam entry khas! Terkejut juga sebab last minute kot saya join. Cer tengok printscreen bawah ni..


Saya peserta No. 18.. Last contestant gitew.. Tak sangka FA pilih no.18 sebagai bertuah! Hehe thanks FA..:) Camne saya leh terpilih? Wallahualam.. But dalam entry segmen ni ada dinyatakan camne leh terpilih..


Maybe rezeki saya agaknya. SYukur blog saya mendapat tempat di hati sanubari pembaca. Eceh.. Perasan! Huhu takdelah.. Yang penting saya join segmen ni untuk eratkan silaturrahim sesam blogger. InsyaAllah saya akan blogwalking rakan-rakan blogger yang lain. Tak sabar nak tunggu review dari FA. Thanks again!^^


Cik Misya : Menunggu janji beberapa blogger lain yang nak review saya. Harap janji ditepati.


2 comments:

  1. Hahahaah , nak tahu kenapa terpilih ? tunggu entri khas ye kakak .. Nk balas lebiuuuu ..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...