Thursday, November 22, 2012

Gaya shawl saya ditegur!

Salam. Erm hari ni ada orang tegur saya, cantik gaya tudung yang saya pakai. And siap tanya camne nak pakai tudung cam saya pakai. Huhu. Actually memang ni gaya shawl saya tiap kali bershawl if nak ke mana-mana. Especially bila gi kerja la. Senang dan pantas lilitan ni. And yang paling best orang yang tegur tu free hair. So hopefully bila melihat saya gayakan shawl saya ni, terbuka hatinya untuk berhijab juga satu hari nanti.:-)

Cuma saya tak berkesempatan mahu buat tutorial. Actually tak pandai pun nak wat tutorial kaedah lilit-lilit shawl. Huhu. InsyaAllah nanti saya ajar kan camne nak lilit shawl gaya saya ni. Sangat simple sebenarnya. Yang penting ada inner dan sehelai shawl. If uols tengok saya pakai lilit-lilit penuh satu kepala tu that one only for photoshoot. Time biasa takde nya saya nak wat gitu. Huhu.

Takpela yang penting saya sentiasa istiqamah mengenakan hijab. Taknaklah jadi macam sesetengah orang on-off berhijab. No good tau.;-)

Cik Misya : Pernah free hair juga.



11 comments:

  1. dulu pown ade miss nie tego cmne hanna lilit shawl, tapi hanna da lupe coz pkai pun main lilit je, haha
    #btw, cntek :)

    ReplyDelete
  2. wah wah ! buat la tutorial ! hanan pon nak belaja jugak dari model muslimah nii :D

    ReplyDelete
  3. wauu bestnya msuk mgazine bagaii..semoga terus maju ye..btw , cntik berhijab nie kann

    ReplyDelete
  4. comel..hehe..saya tak reti pakai shawl sebab saya rasa, saya nampak buruk kalau pakai..hehe..padahal tak pernah cuba.

    ReplyDelete
  5. harap-harap yang free hair tu cepat2 pkai tudung lepas nie.. :D

    ReplyDelete
  6. sng je cik misya...masa cik misya tgh lilit2 sebelum pg keje tu rekod sekali pakai video cam....jadilah tutorial...tapi edit2 la jgn dlm video tu ternampak aurat....

    ReplyDelete
  7. alamak..sy tak reti sngt nak ber'shawl2 ni..hehe..lebih cepat dan senang pkai tudung awning je.. ;)

    ReplyDelete
  8. Haah..buatlaa tutorial.. Kte pun suka tgk shawl awk ;)

    ReplyDelete
  9. Bagus lah cik Misya, bila dia berkenan tengok cik Misya pakai tudung dan dia buat keputusan nak pakai. Dengan cik Misya sekali dapat rewards :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...