Sunday, November 25, 2012

Modelling Tips untuk anda yang berminat!

Salam semua.. Ramai email dan inbox saya untuk bertanyakan tentang kaedah nak jadi seorang model sampai saya tak terjawab. Huhu. Actually i'm not modelling agencies yang boleh menjadikan anda seorang model atau memberikan anda any kind of modelling job. No no no.. ;)

So, untuk share dengan anda beberapa tips dan panduan dalam bidang modelling ni, saya open satu lagi kolum dalam blog saya iaitu 'Modelling Tips'. Kat sini nanti saya akan share dengan anda several tips yang mungkin berguna untuk anda yang masih baru atau berminat nak terjun dalam dunia modelling. Tiada apa yang mudah dalam setiap bidang kita ceburi. Semuanya perlu pengorbanan. Kena cari ilmu. Bukan mengharap bantuan orang lain untuk berjaya. Cari ilmu dan mahirkan diri dalam bidang tersebut, insyaAllah berjaya..  Rezeki dan kejayaan takkan datang dengan sendiri. Kena usaha dan cari ilmu dulu. Selamat membaca!=)




Cik Misya : Setiap kejayaan bermula dengan pengorbanan.

2 comments:

  1. orang tak sesuai jadi model tapi orang support kat misya jela,, hehe,, :D

    ReplyDelete
  2. hehehe , same la ngn CP tak pandai le model2 , hehehe ! guru role model , mgkin la :P

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...