Friday, November 16, 2012

Contest : TOP BEST PHOTOS 2012

Salam.. Huhu saya memang suka contest photo-photo ni. Dah nama pun model kan. Besides suka juga edit-edit gambar. Entahlah, jiwa saya memang suka berseni. Halus giteww.. Ecehh!;p Tapi saya takreti melukis. So hanya snap-snap photo tak pun saya sendiri beraksi depan camera! Ngehehe.. If uols minat juga photography ni, jomlah join SINI. Atau hit je banner okeys.


Below are several photos that i snap and edit sendiri-sendiri. Cuma watermark nya  adalah mesyabizstar.blogspot.com sebab masa tu saya belum ada domain www.aimisyahirah.com lagi.:) Harap gambar-gambar bawah ni jadi pilihan penganjur untuk menang! Hehe InsyaAllah..:)










Kreatif tak saya edit? hehe.. Ini semua copyright by me tau!;) Actually semua photos ni saya pernah upload dalam blog ni. Masa tu still ada masa mahu edit-edit gambar. Now masa agak terhad. Guna gambar photographer jela if mahu update portfolio. Pape pun wish me luck!=)



Cik Misya : Tak mampu nak beli sebuah DSLR.

4 comments:

  1. yeah... but the banner tak link ke contest tu.

    ReplyDelete
  2. @Leeza dayasari [santai leeza] sudah sis.. if tak dapat klik banner boleh klik kat perkataan SINI dalam entri. selamat membaca..=)

    ReplyDelete
  3. Thanks joinn! Gudluck and follow sini!

    ReplyDelete
  4. cantik sangat gambar sis.. good luck yer, sy join jugak! ^^

    http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2012/11/contest-top-best-photos-2012.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...