Thursday, November 22, 2012

CD koleksi gambar saya sebagai Duta KrulMaTRIC dah sampai!

Salam semua. Yeay! Gambar-gambar saya sepanjang Pencarian Duta KrulMATRIC Photography & Videography 2012 dah siap! Huhu. Oh, mesti anda tertanya-tanya kan sejak bila saya jadi duta? Huhu..

Erm saya taip guna tab, sukar skit nak link kan post. But if anda leh click pada tab 'portfolio' di atas mesti jumpa beberapa entri saya berphotoshoot dengan team KrulMATRIC ni. Alhamdulillah saya dinobatkan sebagai Duta KrulMATRIC untuk tahun 2011/2012. :-)

Semua hadiah saya dah dapat termasuk hamper, wang tunai dan pakej percutian. Tinggal album penuh gambar-gambar saya je belum tiba lagi. But CD koleksi gambar saya baru saja diterima. Belum tengok lagi. InsyaAllah sok saya view CD ni. Malam ni tak larat nak on lappy. Huhu. Tunggu saya update gambar-gambar best saya with KrulMATRIC team yang best nih!!:-)

Cik Misya : Teringin jadi duta produk berjenama pula.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...