Wednesday, November 21, 2012

Blog saya terpilih sebagai Blog Pilihan Cikgu Paan! TQ!! =)

Salam semua.. Huhu tak sangka blog saya terpilih sebagai Blog Pilihan untuk segmen anjuran Cikgu Paan!! Terkejut juga masa terbaca komen beliau di entri INI untuk inform saya tentang khabar happy ni. Huhu. But tak sempat nak update dalam blog serta-merta sebab kekangan masa.. Now dah free sikit so sebagai my appreciation kepada Cikgu Paan, saya wat lah entri ini. Thanks so much sebab memilih blog saya yang tak seberapa ni.. Ngeee^^


Hehe daboom sangat ke blog saya ni? Huuu segan!@_@ Alhamdulillah ada juga yang sudi pilih blog saya ni. Sebelum ni SilenceBlogz pernah pilih blog saya sebagai Blog Pilihan minggu ini. Syukur my blog mula mendapat tempat di hati rakan-rakan bloggers. Thanks so much ya!=)

Actually blog saya terpilih sebab kata-kata slogan saya masa join segmennya di SINI. :) Kebetulan masa tu memang itu sahaja yang terlintas dalam fikiran saya, tak sangka menarik perhatian penganjur untuk pilih blog saya. huhu


Terima kasih Cikgu! Hehe.. Teringat zaman sekolah dulu, Alhamdulillah memang cikgu-cikgu saya di sekolah especially cikgu BM suka pada karangan saya. Memang jadi pelajar harapan lah setiap kali tiba exam-exam besar. Rindu plak zaman sekolah dulu. Huhu.

And yang paling best, Cikgu Paan hadiahkan saya doodle comel! Huhu.. Terharu plak rasa.. Walaupun tak serupa wajah saya, i really appreciate it..:)

Hehe ada rupa Ziana Zain ke? Sebab mulut ternganga macam Ziana Zain menyanyi kot. hihi.. Tapi saya suka! Ngee...=)

Lagi satu, Cikgu Paan siap editkan satu lagi photo saya hasil daripada photoshoot tema Urban Street : Winter baru-baru ini..


Thank you so much Cikgu Paan! Dah macam peminat setia pula.. Eiii perasannya saya! Hehe.. Pape pun memang saya sangat hargai review dan juga hasil karya beliau. Hopefully we could become blogger friend forever! Thanks again!

Haa wat uols yang nak terjah Cikgu Paan a.k.a Paan Si Merapu ni leh klik SINI. Follow sekali tau! Doakan bakal Cikgu BM ni berjaya dalam kerjaya perguruannya..=)



Cik Misya : Pernah bercita-cita menjadi seorang guru Matematik.

8 comments:

  1. wah untungnya hehe tahniah :)

    ReplyDelete
  2. congrats dear... ^_^ happy for you as well...

    ReplyDelete
  3. Alahaii untung nya cik Misya nie, sebab cik Misya nie jenis rajin join segment. Huhu. Fie nie pemalas sikit. Anyway tahniah cik Misya :)

    ReplyDelete
  4. trimas aimi .hehe . ehh org panggil aimi ke misya?? hihi .. but paan lebih suka panggil aimi .. smbil kemikkan hidung pastu panggil kuat2 .. hehehehehe

    ReplyDelete
  5. ".. to love is to care, to care we must share..."
    get some and feel awesome at I AM GORGEOUS

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...