Saturday, November 24, 2012

I'm the Winner of Best Hijab Talent 2012!! =) My team bolot semua hadiah??

Salam semua. Actually dah lama saya nak announce khabar gembira ni!! Huhu.. 18 November 2012 yang lalu, seperti yang saya pernah maklumkan dalam entri INI, saya salah seorang peserta Top Model All Star International 2012 Kategori Hijab Talent. Competition ni telah pun selamat dan lancar diadakan seperti dirancang anjuran Make-Up Artist merangkap jurulatih profesional dalam bidang modelling iaitu Allong Putra Jaya. Mesti uols tertanya-tanya, saya menang ke? Huhu... Nak tahu apa keputusannya? Jeng-jeng-jeng...;)

And the result is.......... Syukur Alhamdulillah tanpa diduga, saya memenangi kategori utama dalam competition tersebut!! The Winner of Best Model for Hijab Category 2012!! Ya Allah betapa terkejutnya saya masa tu..! Tak sangka sangat-sangat sebab peserta yang lain semua pun hebat-hebat belaka. Tempat pertama untuk model berhijab terbaik!! Berentap dengan 22 lagi kumpulan yang sememangnya sama-sama bersaing merebut gelaran itu.:)


Satu lagi kategori yang saya menangi adalah Best Hot Favourite Hijab Model 2012!! Hasil daripada undian rakan-rakan dan family yang disayangi, saya dapat merangkul anugerah tersebut. Memang saya sangat-sangat thankful to all friends and family yang sudi vote gambar saya di SINI

Besides, my team yang terdiri daripada Makeup Artist -Elene Saleh (4th Best Make-Up), Male Talent - Charizad Khairi (Winner of Best Male Talent & Best Male Catwalk), Female Talent - Tie Privilege (3rd Place Best Hijab Model) and assistant make-up artist - Faka Imtiyaz (Best Guest's Dress), memasing pun pulang dengan hadiah!


Syukur Alhamdulillah walaupun tak menang team terbaik, at least setiap ahli kumpulan pulang dengan kejayaan. Last minute group dibentuk plus very short time wat preparation without any practice, Alhamdulillah ada rezeki wat kami semua. Special thanks to my MUA cos sponsor my wardrobe (yellow dress) yang sangat gorgeous! 

This is us... Our theme is 'Yellow-Black Poisonous Snake!' Ssssssssssssssssssssss..............;)) Hasil kreativiti sis Elena membuahkan hasil wat kami berempat!=) Syukur..

Wat anda semua selaku follower dan supporter, saya ucapkan thank you so much atas doa dan sokongan anda selama ni. Maybe ni competition terakhir saya join untuk tahun ni. After this saya perlu fokus untuk ke level seterusnya. Keep praying and supporting me ya! Love uols!!

p/s : Tunggu entri bergambar penuh untuk event ini.:)


Cik Misya : Nasib baik tak bawa ular betul-betul.


10 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...