Sunday, November 25, 2012

Dapat doodle princess dari Aisyah Hazirah!

Salam.. Again, saya dapat doodle princess yang comel dari salah satu segmen yang saya join iaitu di SINI. Thanks so much to penganjur sebab sudi beri saya doodle cumel ikut citarasa saya.. Ngee...


Huhu cumel tak macam saya? Hehe.. Kali ni saya pilih warna ala-ala turqoise sikit.  Asyik-asyik pink, bosan juga kan? Ubah citarasa sikit. Not bad la this doodle. Hehe kena pelangkung gak saya karang. But memang comel. Yela benda free mestilah best! Thank you so much dear Aisyah Hazirah!^__^


Cik Misya : Suka juga warna turqoise.

5 comments:

  1. comel.... tahniah dapt doodle comel 2... :)

    ReplyDelete
  2. akak modell ! saya suka dengan entry akak kalau pasal modeling ni. tapi saya tak layak kot sebab saya ni takdelah cantik mana :( hmm. hehe kak ditag tau :) - http://babyblueheartpink.blogspot.com/2012/11/cik-lyeens-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. sy juga suka turquoise :D tahniah

    ReplyDelete
  4. comel2...sy paling suka rambut dia yg kaler purple tu...(mcm off topic je komen ni kan...haha)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...