Sunday, November 25, 2012

Giveaway : Mereka Yang Paling Saya Sayang By Aida Comel xD

Salam semua.. Di malam-malam minggu ni tertarik pula nak join one of the segmen berkaitan sayang-sayang ni. Ecehh... Walaupun mata sudah agak mengantuk, takpelah ku teruskan jua..:) Em tengok tajuk je mesti dah tahu kan apa kisah entry yang saya nak coretkan kat sini rite? Of course about someone that i love so much. Huhu.. Agak-agak uols sape ya?;)

Hit banner untuk join

Siapa? Tunang? ;) Of course la saya sayang dia.. Bakal suami saya kot! hehe.. Love u darling!;) Alhamdulillah dah nak masuk 5 bulan our engagement. Doakan kami bahagia okeys!^^ 


But ada lagi lebih daripada itu yang saya sayang... Yang pertama-tama sekali mestilah Allah dan Rasul yang dicintai... Allah s.w.t yang menciptakan saya.. Yang memberi segala-galanya yang ada di dunia ini. TanpaNya tak mungkin saya wujud sekarang. Syukur Alhamdulillah.. Dan Rasul saya, Nabi Muhammad s.a.w yang wajib diikuti amalan Baginda.. Itulah kasih sayang yang paling hakiki yang tiap manusia perlu kejar. InsyaAllah berjaya kita dunia dan akhirat.:)


Dan seterusnya insan yang paling saya sayang mestilah family saya.. My parent, my siblings, all uncle and aunties and cousins. Without them, tak mungkin saya leh hidup di dunia ni. Manusia mana leh hidup sorang-sorang kan? Tak dilupakan my friends, supporters and haters.. Almaklumlah dorang sume lah penyumbang kepada jatuh bangunnya saya. Yang akan menegur setiap perkara saya wat supaya sentiasa berada pada landasan yang betul. See... I'm lovely girl! hehe.. 


But seriously, saya sayang semua orang yang baik pada saya.. Yang pernah bantu saya mahupun yang pernah mengecewakan saya. Err ye ke? hehe... Nak watpe benci-benci kan. Silap-silap leh jadi rindu! Ahakss.. Tetttt! Bahaya tul statement ini. Yang penting kita sentiasa berbaik-baik sesama manusia. Because ada seorang Ustaz bagitahu, walau orang tu baik & alim sekalipun tapi hubungan sesama manusia tak baik, ke neraka jugalah tempatnya. But if seseorang itu mungkin kurang baik/tak alim tapi sangat baik sesama manusia, InsyaAllah di saat akhir hidayah akan turun kepadaNya and mungkin orang ini ditempatkan di syurga. So, tak rugi kan if kita berbaik-baik? ;)


Wow! Panjang nya entri saya ni! Terlupa this entry is for giveaway! Hehe.. Maaflah wat penganjur terpaksa baca panjang berjela my entry ni. Hopefully ada rezeki saya untuk menang. Amin... Untuk uols yang nak join leh klik banner penganjur di atas sekali ok. Klik SINI pun boleh juga.. Selamat mencuba..=)


Cik Misya : Mendidik sifat keibuan dalam diri.

2 comments:

  1. akhirnya kenal jugak ngan your future hubby,, hehe

    ReplyDelete
  2. singgah sini .. wahhh nice blog :) jom join segmen nie, anda ditag :D

    http://cerita-aremira.blogspot.com/2012/11/cik-lyeens-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...