Friday, November 16, 2012

Photoshoot with MN Photo Retouching

Salam semua.. Last Tuesday masa cuti Deepavali baru-baru ni sempat saya join satu sesi photoshoot. Dapat invitation rasmi dari photog Muhammad S.Noor atau nama nya Syafiq. Seronok dapat bekerjasama dengan photog yang bersemangat waja ni. Bila gambar yang dihasilkan mengikut apa yang diinginkan punyalah dia happy tak terkata! Alhamdulillah saya dapat melunaskan impian Syafiq untuk shoot bersama-sama saya. Walaupun beliau seorang insan kurang upaya tapi minat dan kesungguhan beliau amat saya kagum.=) Thanks also to my make-up artist (MUA), sis Elena Saleh yang sudi sponsor make-up. InsyaAllah kami akan berkolaborasi dalam competition this Sunday. Chaiyok-chaiyok! 

So saya share dengan anda hasil kreativiti Syafiq (MN Photo Retouching) melalui photo-photo saya yang telah di snap oleh beliau. Lokasi di Taman Saujana Hijau, Putrajaya. First time ke taman ni, wow! Terpukau dengan keindahan alam semulajadinya. Bertahun-tahun duk Putrajaya tak pernah sampai tempat nih! Tak senonoh saya ni kan? Huhu. Walhal punyalah dekat ngan rumah. Ngehehe.. Jom view photo-photo saya!














Wardrobe saya mix and match kan je apa yang ada. Huhu. Shawl dari Butik Mama, Blouse dari Nur Aien Collection's. Aksesori semua koleksi peribadi saya. I hope uols enjoy lah nengok koleksi portfolio saya kali ni.:) Apa yang saya happy sebab dapat bantu photographer dan MUA yang baru nak meningkat naik. Give support to them ok. Boleh klik MN Photo Retouching (photographer) & Elena Salehhttps://www.facebook.com/elena.saleh.75?fref=ts (make-up) if you need their service.=)


Cik Misya : Manusia yang sempurna pun belum tentu bersemangat waja dalam setiap perkara yang dilakukan.

5 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...