Saturday, September 8, 2012

Terkini!!! Pemenang Contest "Nak duit raya Cik Misya!!!"

Salam semua!! Akhirnya masa yang ditunggu telah tiba!! Ingat lagi contest yang saya anjurkan Seminggu yang lepas? Contest 'Saya Nak Duit Raya Cik Misya!!!' Terima kasih diucapkan buat semua yang sudi join dan mengikut syarat-syarat yang ditetapkan walaupun ada juga peserta yang private kan blog, maka saya tak dapat membukanya dan membaca entri kreatif anda untuk contest tersebut. Wah panjang plak mukadimahnya! Mesti korang tak sabar kan siapa yang bertuah mendapat duit raya special bersampul wajah saya tu??;) Saja je menyeksa batin dan zahir korang kan saya lambat-lambat umum pemenang? Ahakss.. Huhu bukan sengaja.. Memang saya agak kesibukan dan tak sihat (demam+batuk+selesema) minggu lepas..

Jadi siapakah 3 pemenang bertuah  yang akan memiliki sampul duit raya (plus ada duit di dalamnya) seperti di bawah ini?? 


Jeng-jeng-jeng......... [Bunyi drum]  Ahaks...!

Pemenangnya ialah................................................;

2. Nur Azee Mohd Kamal ! (Entri : http://azievanilla91.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html )
3. Nurmujahidah ! (Entri : http://mujadafewa.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html )

Tahniah buat ketiga-tiga pemenang! Alhamdulillah rezeki kalian..:) Entri yang dipilih adalah berdasarkan entri yang menarik dan secara tidak langsung memberi pengajaran yang sangat bermakna buat saya secara personally. Ada yang saya tersentuh tau bila baca! Yang mana satu tu? Anda bacalah entri mereka ok.

Oops! Disebabkan mood saya baik hari ni, maka saya tambah hadiah saguhati buat 2 orang pemenang atas kreativiti blogger-blogger ini membuat entri untuk contest ini. Siapa 2 blogger tersebut?

1. Shigella Zoster (Entri : http://reflisea.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html)

2. Nanakimie (Entri : http://nanakimie.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html)

So, buat para pemenang (3 utama + 2 saguhati), sila hantarkan details anda iaitu Nama Penuh, Alamat Surat-Menyurat dan No. Telefon (Handphone) ke emel saya : aimi@aimisyahirah.com dalam tempoh 3 hari (selewat-lewatnya 10 September 2012 jam 12.00 tengah malam). Hadiah tidak boleh ditukar dalam bentuk yang lain dan sekiranya lewat memberi details (lebih daripada tempoh) akan diberikan kepada peserta lain yang lebih layak. Hadiah akan dipos dengan segera. (Bergantung kepada tahap kesibukan saya). Don't worry, tetap sampai ke tangan anda. =)

Yang tak berjaya sebagai pemenang. jangan sedih-sedih k! Anda semua tersenarai dalam bloglist saya selama 3 bulan tanda penghargaan saya kepada anda yang sudi join contest tak seberapa daripada saya ini. Semuanya kreatif-kreatif belaka sampai saya naik juling  pening nak membaca sebab macam-macam idea penulisan yang dapat dilihat.:) Rasa nak pilih semua je sebagai pemenang tapi apakan daya, tak mampu nak bagi semua. Ahakss.. ;) Ada 2-3 orang blogger lelaki sudi join, tq so much! Yang non-muslim pun ada. Tak sangka! Soalan yang ditanya pun semua best-best and saya dapat jawab kesemuanya.. Hehe...;)

Akhir kata, terima kasih banyak-banyak sebab sudi singgah dan baca entri merepek saya dalam ni. Teruskan follow saya ya! Huhu.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin.

Kalau panjang umur, kita jumpa di Contest 'Nak Duit Raya Cik Misya Versi 2!!!' Ahakss..;)

Selamat berblogging....
^_^



Cik Misya : Kumpul setem.


6 comments:

  1. Terime kasih akak...xcaye sy menang..huhu..terharu sgt2..sbb first time menang contest..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..huwaaaaaa..tak dapat sampul vogue tu... Anyway tahniah pada yg bertuah tu...harap lps ni ukhuwah kita berkekalan ye Misya...

    ReplyDelete
  3. tq sebab sudi pilih saya,, huhu,,, dah anta email,,, harap2 dapat cepat2,, :D

    ReplyDelete
  4. Thanks dear... details da email da... :-)

    ReplyDelete
  5. terima kasih sangat2 bagi peluang menang..hee..dah sent setail...thanx..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...