Friday, September 21, 2012

Berkat penghijrahan bertudung, Shila Amzah juara Asian Wave 2012??

Salam Jumaat semua.. Syukur Alhamdulillah dan tahniah buat penyanyi kiut-miut anak kepada penyanyi N.D. Lala iaitu Shila Amzah atas kejuaraan beliau dalam Pertandingan Asian Wave 2012 di Shanghai!! Shila berjaya menumpaskan 5 finalis  lain dari negara China, Korea Selatan, Singapura, Thailand dan India. Maklumat lanjut klik SINI.




Wow, bangga beb! Hehe.. Shila baru sahaja berhijrah dari free-hair ke imej lebih sopan dengan berhijab. Mungkin rezeki untuk beliau yang membuat penghijrahan. See... Tak semestinya bertudung/berhijab tak boleh bersaing dan berjaya dalam pelbagai bidang yang diceburi. Orang luar pun iktiraf bakat artis bertudung kita. And di Malaysia sendiri pun sudah ramai artis bertudung macam Yuna, Najwa Latiff, Heliza dan ramai lagi yang telah berjaya menempa nama di dalam dan luar negara. So Shila, we are really proud of you! Congrats babe!=)

Nak tengok video persembahan Shila masa final competition ni? Klik link Eraz Fadli. Memang meremang bulu roma beb! Heh. ;)

Sumber : Eraz Fadli.

Cik Misya : Suka karaoke tapi suara tak sedap.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...