Monday, September 10, 2012

Happy Birthday to me!!! =)

Assalamualaikum semua.. Syukur Alhamdulillah hari ni genap usia saya 26 tahun..=) Tua dah rasa.. Ahaksss...;) Still sweet 20 lagi ye! hehe.. Pagi-pagi on facebook, alangkah terkejutnya dapat banyak wish di wall facebook. Terharu sesangat atas kesudian all my facebook friends yang wish. Honestly saya dah lupa about my birthday today. Then one of my friend sms me early in the morning, wishing for birthday, barulah saya teringat! huhu..

Thank you so much atas semua ucapan dan doa yang diberikan. Really appreciate it!=') Thanks also to my family.. My aunties, my cousins and my adik angkat yang sudi wish! =)

Hadiah pertama yang saya terima hari ni adalah daripada Akamika Studio. One of my photographer yang pernah bekerjasama dengan saya. Patutlah dia minta alamat hari tu. Huhu. Maybe kebetulan kot benda ni sampai hari ni so kira hadiah birthday la kan? Ahaksss...;) Sebuah jam dinding berwajah saya! Nice tak? hehe..



Sempena ulangtahun kelahiran saya ni, saya berharap dapat perbaiki diri saya ke arah yang lebih baik dan mencapai cita-cita serta impian saya. Amin..=)


Photo created by my friend; Hy Lim. Thanks so much!=)


Cik Misya : Tunggu apa surprise dari incik tunang.;)

8 comments:

  1. happy birthday kak misya,, moga sentiasa berbhagia,, sedang mnunggu sampul raya dari akak, hehehe

    ReplyDelete
  2. Happy birthday to you..Selamat berkenalan..I dah follow you..support my blog too ok..suriarashid.blogspot.com.

    ReplyDelete
  3. haaaaaa ppyyyyyyyy birthdayyyyyyyyyy to youuuuuuuu :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday aimi.
    wishing you a very happy day!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...