Sunday, September 16, 2012

Jom join group 'Team Blogger Active'!!!

Salam.. Untuk rakan-rakan blogger yang memang aktif berblogging tu, apa kata korang join this new group. Organised by blogger Jaja Sutera, one of my modelling friend also.=) Group yang diberi nama Team Blogger Active atau shortform nya TBA. 

Haa.. Ini salah satu sumbangan Cik Jaja membantu kawan-kawan blogger di luar sana berkenal-kenalan di samping menambah follower. Plus boleh bertukar-tukar pendapat dalam berblogging. Ok kalau nak join group ni, klik SINI. Makesure korang ada akaun facebook dulu. Kalau tak memang lah takleh nak join. Huhu.. Selain group, TBA pun ada community page tau. So, like je page tu kat SINI.

So far, tiada syarat ketat dikenakan untuk sesiapa yang berminat nak join TBA but i think mestilah korang adalah blogger yang aktif mengupdate entri dalam blog. Dah nama pun blogger aktif kan? Mestilah sesuai nama group dengan ahli-ahlinya.=) Nak tahu syarat-syarat lebih details boleh rujuk SINI. Antara pesanan lain Cik Jaja dalam group ni seperti berikut:

Ditubuhkan pada 6 September 2012 (Khamis)


Theme Colour :
-PINK
-PURPLE 
-BABY BLUE

Bertujuan utk :
-mengeratkan silatulrahim
-mengumpul follower seramai mungkin
-saling bertukar2 pendapat di antara satu sama lain

--------------------------------------------------------

Ada yang tanya...kenapa dekat Bloglist Side Bar blog Jaja..xde nama dia...sayang2 ku sekalian..boleh..Jaja akan letakkan link blog korang disitu..but..korang kene bagi details kat Jaja dulu..utk Jaja muatkan dalam album TBA...details yang diperlukan adalah seperti :

-Nama
-Link Blog
-Link Page FB , Twitter , etc...
-Lepas tu,blogger dari mana..
-Attach 1 gambar dekat Jaja (Individual Picture)

*So,bile korang dah bagi semua details yang Jaja minta kat atas ni.. ON DA SPOT..Jaja akan masokkan blog korang dalam Jaja punya Bloglist TBA ! dimana bloglist tu akan kekal di side bar..sampai bila2 .. :)

*Details perlulah dihantar secara INBOX ke 



So, apa tunggu lagi? Jom join ramai-ramai group bagi memberi support kepada para blogger tanahair..=)



Cik Misya : Separa aktif.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...