Saturday, September 22, 2012

Surprise birthday present from my officemate!

Salam semua.. As uol knew, saya baru sahaja celebrate my 26th Birthday 10 Sep yang lalu.. And today i got surprise from my officemate! Huhu.. Dah lama takde orang surprise-surprise kat saya selain incik tunang. Patutla dorang suruh saya standby ada kat office after lunch hour. Rupa-rupanya.....;)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Tarrraaaaaaaaaaaaaaa.......!

Yeay! Saya dapat birthday present! Serius tak sangka.. Yela bufday saya dah lama dah lepas. Ingat lagi dorang kat bufday saya. Terharu beb!:') 




Wajah-wajah happy saya dapat hadiah. Macam kanak-kanak ribena! Hehe..



Dah bawa balik rumah. Now sesi membuka pembalut untuk lihat apa isi di dalamnya...;)

 
  Koyak jangan tak koyak! Jangan risau, saya tak ganas. Ahaks...;)

Kad ucapan paling cute & sweet.. Memang sesuai untuk orang macam saya..(perasan!!)

Wow, from Lovely Lace...! Mesti mahal neh. First impression haruslah penting! Heh.;)))

:
:
:
:
:
:
:
:
and finally;
:
:
:
:
:
:
:
Keluarlah seekor beruang coklat yang sangat comel!! Cuma ia melekat di atas sebuah bekas kaca yang cute! Oh so sweet.......=) like me. (Ahha?)



 Inilah hadiah bufday special from my officemate.. Thank you so much to Kak Afaf, Nazri, Kak Irfah, Shah, Kak Nani & Athirah.. Really appreciate it!^_________^
Boleh guna untuk simpan my brooch! Or paper clip at office... =)




Cik Misya : Luah perasaan dekat teddy bear macam seorang kawan boleh melegakan.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...