Monday, September 3, 2012

Menang Voucher RM10x 5 units! || Thanks Kak Norzi!

Salam Isnin cayang-cayang semua..:) Hope korang semua sihat-sihatlah ya. Em saya alami selesema dan batuk. But Alhamdulillah tak demam. Masih boleh bertugas di pejabat seperti biasa. Baru 2 hari tak on blog rasa cam lama tak online. Thanks to admin yang sudi menjaga blog saya ni.:) Yang penting keamanan blog dan emel saya dapat dijaga. huhu.. Syukur Alhamdulillah hari ni masih diberi nafas untuk menikmati kehidupan.

Oklah, saya agak kurang sihat hari ni. Rasa mahu sambung tidur je pagi tadi. huhu. Tapi takpela, tetap kena gi kerja sebab kena organize meeting & wat presentation petang nanti. InsyaAllah. Dan yang paling best pagi ni buka-buka je blog, terpandang entri Kak Azie yang pernah buat contest Pencarian 222 Blogger Bertuah sempena anniversary online boutique nya yang kedua. Saya telah menghantar penyertaan melalui entri INI dan syukur Alhamdulillah terpilih sebagai salah seorang pemenang!!:)

Walau pun tak menang hadiah utama, dapat voucher RM10.00 x 5 unit pun dah syukur. Rezeki..=)


Terima kasih bebanyak buat Kak Zi yang sudi pilih blog saya. Terharu...^_^ Ok nanti saya akan wat tuntutan hadiah dalam tempoh 48 jam seperti diminta ya. Tq so much sis! 

So, kalau korang nak shopping baju cantik-cantik kat butik ni, boleh klik SINI ya.:)



Cik Misya : Tuah di jari.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...