Friday, September 21, 2012

Review: Follower ke-600 yang bertuah!

Salam semua.. Alhamdulillah, sehingga entri ini ditulis, follower saya telah mencecah seramai 600 orang! Tak sangka dalam tempoh seminggu lebih, usaha saya berbaloi.. Dengan join macam-macam segmen, rajin-rajin blogwalking, rajin-rajin komen dan follow serta rajin-rajin update entry, Alhamdulillah dah sampai ke tahap sekarang.

Tapi kalau ikutkan masih ciput je tu.. Compare to other top bloggers yang dah reach puluh ribuan followers. Salute la dengan dorang. Dah kaya-raya agaknya depa. Hehe.


As my appreciation untuk follower ke 600 tu, saya telah follow & review blog beliau. Yang lain jangan risau, InsyaAllah saya akan review & follow kamu semua semula if berkesempatan. Cayang korunk semua!=)

So, siapa pemegang nombor 600 tu? Who's that girl.....? Lalalalalalalalalalalala.. Aiyak! Teringat one of my favourite song satu ketika dahulu. Heh. Ok proceed to 600th lucky girl tu.. Her name is Anne Vy. And her blog named "//story begin : Colour in life". Came from the same segment by Amy Fendi that i've joined before this. Feel free to blogwalking and follow her very simple but nice blog HERE or click the banner below..



I think dia baru sahaja berblogging menggunakan link ni sebab her first entry written on 20 September 2012 (if tak silap). Maybe i'm the lucky one yang view blog ni paling awal. Ahha..;) Blog yang sangat simple, entri pun pendek-pendek. Easy-reader and i hope dia maintain menulis blog. Khabarnya dia selalu tukar skin blog. Hehe besela tu kan..

Thank you so much to Miss Anne Vy yang sudi follow saya. Yang lain-lain jangan sedey if saya tak review. Don't worry, saya sentiasa blogwalking follower-follower saya. Sometimes i will put some comment to your entry so that we can keep in touch bebeh. Keep blogging!=)



Cik Misya : Tiada peminat sejati.

2 comments:

  1. mari la join ga sy
    http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

    ReplyDelete
  2. Dah 600 aimi? Wowww congrats. Fie baru 170. Huhu. Takpe one day mesti dapat cecah ribuan jugak. By the end of this year boleh kot.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...