Thursday, September 27, 2012

Senarai Peserta Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Salam semua.. Pagi ni nak update dengan uols senarai peserta yang sudi join segmen terbaru saya yang dilancarkan semalam (26 Sep 2012). Nak join? Rugi tak join sebab 3 blogger bertuah berpeluang memenangi Topup RM5! And yang paling penting saya akan follow blog anda!!=) 

1. Nisha
13. Zakiah
30. Eraz Fadli
33. Zamani

Buat peserta semua, anda pun boleh follow-follow peserta-peserta yang lain. Dapat kita merapatkan ukhuwah sesam kita.=) Anda nak join juga? Klik SINI atau banner kat bawah ni untuk syarat-syarat penyertaan.



Nota : Nama yang dipotong adalah peserta yang linknya tiada. Mungkin telah dipadam/ taknak join. 

Cik Misya : Die Hard Fan.

19 comments:

  1. maafkan saya, tp no 14 n 15 tu link yg sama :D

    ReplyDelete
  2. @KILLERKIPS ok tq for remind me. akan dibetulkan.:)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih cik aimi, sudi jengok blog picisan saya..

    camna nak join ni
    ada terma dan syarat ke
    kena buat entri ke

    ReplyDelete
  4. x follow saya pon.. hehe.. peace^__^

    ReplyDelete
  5. @Zyra1121 Yunk, i dah folo u.. no. 41.. Nak folo brape kali?;)

    ReplyDelete
  6. @Aimi Syahirah
    no 41 tu blog I rasanya cik Misya oi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah mmg blog awak. Nape ya? Saya dah check link sume ok.:-)

      Delete
  7. thank you misya... ^_^...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  8. Baru 21 owg saya dah blogwalking, lambatnye saya.. huhu :(

    ReplyDelete
  9. Done blogwalking + follow (setakat nie 50 orang)

    ReplyDelete
  10. http://gurlz-elm0.blogspot.com/2012/10/segmen-pancing-follower-seramai-yang.html

    ReplyDelete
  11. no.85,,,wah,jauhnya.hahahah,,,
    tq cik misya follow blog sy.jnji ditepati :)

    ReplyDelete
  12. weeeeeeeeeeeeee...done follow sume^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...