Sunday, September 23, 2012

Peluang untuk anda menjadi model Butik Pengantin!!

-TAMAT-

Salam semua... Teringin nak jadi model Butik Pengantin? Haa inilah masanya yang ditunggu-tunggu especially untuk adik-adik dan kakak-kakak yang selalu message saya bertanyakan camne nak jadi model? So saya share dengan anda contest Pencarian Model oleh Butik Pengantin Sentuhan Nadhira.. Mana tahu, rezeki anda pula lepas ni, dapat bergandingan dengan saya dalam sesi photoshoot baju pengantin dari Butik Nadhira akan datang!=)

Nak tahu lebih lanjut tentang pencarian model ini? Sila lihat gambar di bawah...


Ikut syarat-syarat penyertaan dan usaha cari penge'like' gambar yang anda submit untuk contest ni ok! Nak seribu daya, taknak seribu...? Hehe faham-faham sendiri kan?;)  Tips nak dapat like banyak-banyak dalam contest facebook boleh baca INI. Anda boleh view album penuh saya menggayakan busana-busana pengantin dari butik ini di SINI.



Tips nak jadi model : Baca SINI.



Cik Misya : Seri pengantin.

20 comments:

  1. peluang menarik ni pd sesiapa yang minat! jgn lepaskan peluang... :-)

    ReplyDelete
  2. Menarik. Selamat menjadi model semua :D Goodluck

    ReplyDelete
  3. salam..akak ade buka lg x model pengantin ni..

    ReplyDelete
  4. salam..akak ade lg x model pengantin ni

    ReplyDelete
  5. salam..akak ade buka lg x model pengantin ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seperti yg tercatat dalam gambar, penyertaan sampai 31 oktober 2012 dear. Dah tutup lama sudah baaa..:-)

      Delete
  6. assalamualaikum akak,bila nak ambik model lagi??

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum akak..bila nak ambik model lagi??

    ReplyDelete
  8. saya minat sangat dalam bidang model ni , teringin nak jadi model pengantin ..boleh akak bantu saya ?

    ReplyDelete
  9. saya berminat sangat , tapi saya taktahu mcm mana caranya .. boleh tolong saya kak ?

    ReplyDelete
  10. mesti nak kena ada account fb ke..

    ReplyDelete
  11. kak..memang nak kena ada account fb kee....

    ReplyDelete
  12. kak..mesti nak ada account fb ke

    ReplyDelete
  13. mesti nak kena ada account fb ke..

    ReplyDelete
  14. Maaf ya, saya bukan owner butik atau sesiapa yang incharge untuk pencarian model ni. Now dah takde dah contest ni. Harap maklum..:)

    p/s: If nak belajar wat duit RM10000 sebulan boleh sms/wasapp 0169561764

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...