Wednesday, September 19, 2012

BLOGLIST KESUMA ANGSANA

Selamat Petang semua.. Emm mau relax-relax jap dengan menyertai segmen anjuran Kesuma Angsana. Pergh! Dengar nama pun dah menusuk ke kalbu. Ala-ala Dewi Kencana, hikayat prosa-prosa tradisional bahasa sanskrit pun ada! [over!]  Jangan risau, penganjur tiada kena-mengena dengan Plaza Angsana yang terletak di Johor Bahru tu. Ahaks.. Buat kakanda-kakanda dan adinda-adinda di luar sana yang nak turut serta dalam segmen ini, tekan sahaja link INI atau banner berikut..;)


Haa jangan taktau, Kesuma Angsana ni merupakan ibu kepada 3 orang anak. Mempunyai minat berblogging sebagai hobi di waktu terluang. This is my first time singgah blog beliau dan tertarik untuk follow sebab.. Of course sebab nak join segmen beliau. hehe.. But honestly, saya suka blog beliau yang berdesign simple sebegini compare dengan blog yang menggunakan design berwarna striking sampai juling biji mata nak tengok. Templat-templat yang digunakan pun mudah dicari dan dilihat. Kira simple dan easy-reader. InsyaAllah ada masa saya blogwalking ke blog beliau lagi. 

Apa lagi korang? Cepatlah join!! Tarikh tutup 26 September 2012.



Cik Misya : Mesra pengguna.

2 comments:

  1. salam kenal, tq sudi singgah dan join ye dear, sgt2 KA hargai.

    ReplyDelete
  2. waaa.. cntiknya tuan blog ne.. model eh.. mntak sain..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...