Friday, September 14, 2012

Blogger Hasrul Hassan pujuk saya!;)

Salam Jumaat semua.. Wah pagi-pagi on facebook terbaca komen best from blogger femes Incik Hasrul Hassan (HH). Dia pujuk saya! Ahakss..;) Nak tahu sebab apa? Ngeee..^_^

Hari tu saya ada join segmen beliau iaitu Bloglist HASRULHASSAN.COM| 200 blog terawal sahaja! Then, beberapa hari lepas saya blogwalking ke blog beliau untuk semak status penyertaan saya diterima atau tidak. Godek punya godek, link blog saya tiada dalam senarai terkini blog yang terpilih dalam salah satu entri HH. huhu.. Sedey juga sebab mati-mati ingat tak terpilih. [Ngade!] Sajela letak komen kat situ. Nak merajuklah kononnye! Takdela sedey sangat pun. Saja nak ngade-ngade. Hehe..

So, pagi ni HH anta komen berikut...



Haha.. Gedik tak saya? Mesti korang akan kata, Ya! hehe.. Saje je gurau pagi-pagi ni. huhu.. Dah check tadi memang blog saya telah dimasukkan dalam blog HH. Alhamdulillah..=) Maklumlah ramai yang join segmen beliau. Mesti berpinar mata nak tengok one-by-one pernyertaan. Pape pun terima kasih buat HH yang sudi letak link blog suam-suam kuku kaki saya ni kat blog kesayangan beliau. hehe..


Apa yang menarik tentang blog HH adalah sebab banyak info menarik tentang dunia blogging. Tips dan panduan yang diberikan mudah dibaca dan difahami. Banyak benda boleh dipelajari melalui blog beliau. Cuma saya ni kalau klik entri dia, memang itu jela saya fokus. Benda lain saya tak tengok dah sebab terlalu banyak benda dalam blog beliau. Pening kepala mak! hehe.. Dats why sampai tak perasan blog saya dah dimasukkan dalam bloglistnya. Jangan marah ye HH.;) Selamat berblogging!



Cik Misya : Senyum nampak gigi.


2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...