Wednesday, September 19, 2012

Selamat Pengantin Baru buat Qariah Malaysia, Ustazah Sharifah Khasif Fadzilah!

Salam semua.. Baru dikhabarkan melalui blogger Sedaka Sejahtera dan OHBERITA.NET tentang berita perkahwinan Qariah Malaysia a.k.a Ustazah Selebriti iaitu Ustazah Sharifah Khasif Fadzilah dengan pasangannya Dato’ Seri Mohamad Hizal. Tahniah! Barakallahuma Fikum buat mereka berdua.. =)






SubhanaAllah berseri-serinya beliau..! Cantik kan? Salah seorang Ustazah feveret saya adalah beliau. Sejak menonton beliau dalam rancangan Akademi Al-Quran, sejak tu saya suka dengan beliau. Cantik, pandai mengaji dan yang paling best beliau pandai berghasidah! Sedap giler suara beliau! Now beliau dah femes, rezeki untuk beliau.. SubhanaAllah..=)


Didoakan semoga beliau bahagia bersama suami tersayang hingga ke akhir hayat.. Majlis perkahwinan ini mungkin dibuat hanya untuk saudara-mara dan sahabat -handai terdekat. Berikut adalah kata-kata yang dipetik dari wakil beliau...



Tiada maklumat lengkap dan gambar penuh tentang majlis ini diadakan.. Pape pun ia terpulang pada hak memasing.. Doakan mereka bahagia itu lebih afdhal.. Amin..=)



Cik Misya : Al-Quran penawar hati terbaik.

8 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...