Tuesday, September 11, 2012

Remaja hilang lagi!! Mohon sebarkan berita ini!!

Allah.. Kes remaja hilang lagi!! Mohon kerjasama rakan-rakan blogger untuk share photo di bawah ini. Kalau-kalau anda kenal atau terserempak dengan remaja tersebut mohon hubungi nombor telefon yang tertera dengan segera!!

Mohon juga doakan Semoga anak ini dalam keadaan baik dan urusan mencari beliau di permudahkan. Jasa Baik Anda Hanya Allah Yang dapat Membalas.

"Jazakallahu khairan khatira"

"Apabila kita memudahkan urusan orang lain, maka Allah akan memudahkan segala urusan kita. Hatta jika kita berada dalam kesusahan pada tika itu, bantuan Allah akan datang tanpa diduga samada melalui orang lain ataupun melalui ilham yang dikurniakanNya tanpa disangka-sangka."


Cik Misya : Doakan yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...