Tuesday, September 11, 2012

Dapat Birthday wish from Google!

Wow! Google pun wish Birthday kat saya! Ahakss.. huhu... Thanks google!;) 


Ahakss...;) Kebetulan i have my own account, thats why dapat wish daripada google. huhu. Rasanya sape-sape yang ada pun dapat benda yang sama masa Birthday right? huhu..=) 

Today i got almost 300 birthday wishes on my facebook wall! Subhanallah banyak sesangat sampai tak terbalas one-by-one nak ucap terima kasih. Terharu sebab ramai yang sudi luangkan masa menaip sesuatu yang menggembirakan untuk saya dan mendoakan yang baik-baik untuk saya. Alhamdulillah dikurniakan rakan-rakan yang baik-baik juga. Doa saya agar dijauhkan daripada mereka-mereka yang berniat jahat pada saya dan keluarga. U know what, if you do something bad to other people, mungkin benda yang sama akan berlaku pada anda. Melainkan kita berusaha untuk jadi manusia yang baik, insyaAllah kita dijauhkan dan menjauhi benda-benda tak baik. Pernah dengar tak, 40 orang doa benda yang sama, insyaAllah termakbul doa tu? If tak silap saya le. Ke 40 hari berdoa, termakbul? Wallahualam.. Tak lupa juga buat rakan-rakan blogger yang sudi singgah dan ucapkan birthday. Really appreciate it!=')


Cik Misya : Speechless.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...