Wednesday, September 26, 2012

Segmen : Mari Berkenalan.

Salam.. Em salah satu segmen yang menarik dan membuatku tertarik nak join! Ngee. By adik comel Rien Rose.. Segmen ni sempoi je. Tarikh tutup pun takde! Heh. Yela, nak berkenalan a.k.a. making friends ni tak kira lah bebila masa pun kan.. Nak berkenalan juga? Klik SINI untuk join. Klik banner pun boleh juga.:)



Ini pertanyaan-pertanyaan Rien Rose kepada peserta yang join.. Owh malunya, macam zaman sekolah-sekolah dulu. Hehe..



Ni jawapan-jawapan nya..=)


1. My name is Aimi Syahirah anak kepada Incik Shokarny.


2. Agak-agak umur saya berapa? 20 tahun? Heh. Silap! Muda nya rasa.[Perasan!] Okla, lahir pada 10 September 1986 so umur saya... Kiralah sendiri. Ahaks..;)


3. Orang bumi. Hehe. Joking! Asal Kay Ell (KL) je. [Cett berlagak!] 


4. Perangai pelik? Err apa ek? So far takde lagi benda-benda pelik yang saya buat. Kadang-kadang jela suka bercakap sorang-sorang. Takpun ngan my Teddy Bear saya, Miss Japsterina. Heh. Hadiah pertama from incik tunang masa mula-mula bercintan-cintun.

5. My favourite blog is... ada beberapa la.. Antara 3 yang terbaik : 

Hanis Zalikha : Love her words in every entry. Very simple & santai. Beside, her beauty plus the way she bring herself in modelling beri saya motivasi dalam hidup.=)


Elia : Ex-tunang goalkeeper Malaysia, Apex. Saya suka baca penulisan dia yang sempoi. And yang paling penting, dia satu-satunya blogger femes yang pernah singgah blog saya!=) Tak caye? Leh baca SINI.

Milo Suam  : Yang ni blog ala-ala politik yang paling saya selalu baca. Kalau anda berani, bacalah! Hehe. Don't worry, so far this blog bila keluarkan sesuatu entri mesti berlandaskan fakta. Bukan apa, kita kenalah cari sumber lain selain TV dan Paper yang suka wat story ntah pape. Banyak yang di spin sampai orang Malaysia jadi biol. Opps!;) 
6. Em kenangan yang paling takleh lupa masa small-small, heh, kena buli kot! Ahaks.. Saya ni masa kecik memang kecik pun! [fizikal kecil] Dah tu pindah sekolah baru, apa lagi, bebudak kat sekolah tu sume nakal-nakal. Habis saya dibulinya. Masa tu bengong-bengong lagi taktau pape. Follow jela apa dorang suruh. Dia mintak duit, saya bagi. Dia conteng-conteng baju saya, saya diam. One day tu, saya demam kat sekolah. On the way balik rumah naik van sekolah. Tak tahan punya pasal, saya termuntah kat sorang budak nakal yang buli saya tuh! Ahakss.. Padan muka! Hehe.. Tapi sok pagi, kena ejekla saya sebab kes termuntah tu. Huhu dah nasib. Dapat pindah sekolah lama, Alhamdulillah bebas dari sekolah neraka tuh! Nak tahu kat mana sekolah tu? hehe ade ler..;))

Comel tak budak neh? Anak saya...;) Ahaks.. Ni wajah saya masa baby! Kecik-kecik dah pandai pose depan kamera. Heh.

7. Saya start blogging on year 2009. Entri pertama saya sangat simple! Leh baca kat SINI.

8. Em blog saya eh? Ala if korang tengok overall blog ni dah dapat agak kot apa yang nak disampaikan. Almost story about my career in modelling. Selebihnya hanyalah rojak pasembor! Heh. If klien nak tengok portfolio, senang dah ada dipaparkan. 

9. Jawapan sama seperti No. 8.=)

10. Komen blog penganjur : Simple and sweet!=) Saya suka blog yang simple, means tak terlampau padat ngan macam-macam benda alah like blink-blink, cursor berekor-ekor semua tu. Mudah dibaca dan tersusun kemas. InsyaAllah will come again for blogwalking. Korang yang nak follow tu dipersilakan ke link INI.


Ok siap my entry perkenalan untuk tatapan adik Rien Rose yang cute neh. Rerajin singgah sini ya! Dah follow kamu juga.:) Selamat berkenalan dan teruskan berblogging!^____^



Cik Misya : Lelaki yang message 'Hai, boleh berkenalan?' adalah teknik yang sangat lapuk.




2 comments:

  1. wah...bestnye entri ni... secara x langsung Dila pun blh kenal cik Misya nih.. tp Dila nk join entri ni susah la sikit.. sbb Dila xblh nk cerita detail pasal diri Dila kat blog.. blog Dila lbh kpd bisnes.. huhu.. xpe len kali kalo Dila da pandai asingkan blog Dila tu jd 2, bisnes & peribadi.. Dila join entri ni.. k.. hehe...

    ReplyDelete
  2. hehe thanks join kak.. umur kak sama dgn bf rien.. hehe menarik entry ni ada gmbar2 hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...