Friday, September 21, 2012

Rugi tak view entri tentang Gadis Bermata Cantik ini.. Thanks Dlia Jane!

Salam semua.. Seperti mana yang uols semua tahu (if baca entri INI atau INI) saya merupakan finalis Pencarian Model Dlia Jane Collection Sesi 2012/2013. Tugasan terakhir saya adalah pada 14 Oktober 2012. But for time being, I need to promote myself in Dlia Jane Blog's entry.. Satu klik = satu undi untuk saya. =)



Ahaks.. Yang tak tahan part 'Gadis Bermata Cantik' tu, wat saya tersipu-sipu malu seperti mau guling-guling atas rumput macam dalam filem Hindi! ^_^ Jauh benar pujian tu untuk saya but sangat hargainya. Alhamdulillah owner Dlia Jane Collection memberikan review yang baik-baik about myself in modelling career dan diri saya sendiri secara peribadi dalam blog kesayangan beliau. Walaupun tidak pernah bertemu empat mata dengan usahawan wanita yang semakin mengorak langkah dalam dunia fesyen wanita ini walaupun sebenarnya she is my neighbour satu block apartment!;) Terima kasih wat beliau yang memilih saya sehingga ke peringkat final.=') I really salute her bcos sebagai wanita yang sudah berumahtangga mampu berkerjaya dan dalam masa yang sama mempunyai bisnes yang semakin meningkat maju. (Ini bukan ayat bodek ya!) InsyaAllah maybe saya nak contohi beliau dan berjaya sepertinya. 

Saya harap anda dapat memberikan sokongan dan doa kepada saya sehinggalah ke pengumuman 3 pemenang  utama. Rasa nervousnya tak payah cerita la. Belum event lagi tapi dah kena prepare diri dari segi mental dan fizikal. Bcos juri-juri yang memilih bukan calang-calang orang. Any kind of question boleh keluar dari bibir mereka nanti. Hope sangat saya dapat buat yang terbaik for sesi soal jawab dan catwalk. Other contestants pun hebat-hebat! And semuanya memang saya kenal and dah dikenali pun di luar sana. Oh terasa kerdilnya diri ini...~_~

Anda boleh membantu saya dengan view link entry tentang saya dalam blog Dlia Jane di SINI atau klik gambar di atas. Harapan saya anda sudi membantu saya dalam competition ini dan dapat buat the best masa final nanti. Amin...




Cik Misya : Pakai contact lens.

19 comments:

  1. Wahh! Goodluck akak! Semoga akak menang:)

    ReplyDelete
  2. Salam kunjungan jgak., =) cantik akak nii.. hihi gud luck yaa kak., ^^

    ReplyDelete
  3. entry untuk kak misya,, :D
    http://mujadafewa.blogspot.com/2012/09/tq-kak-misya-d.html

    ReplyDelete
  4. dtg membalas kunjungan..cantiknya awk!!..smoga berjaya dlm pertandingan nnt ye..

    ReplyDelete
  5. Tq Muja, Deqja, Noor & Sally..=) Teruskan berdoa dan support saya ya! Love uols so much!

    ReplyDelete
  6. Goodluck akak! nis doakan Semoga akak menang

    ReplyDelete
  7. Mira, Ayikim, Michelle, Ain, Nis : Tq so much darlings!!=)

    ReplyDelete
  8. hehe...sis nie comel..kompem mng nie..

    ReplyDelete
  9. Gud luck aimi.... OKje dah klik sebagai tanda sokongan!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...