Friday, September 21, 2012

Koleksi Kanta Lekap a.k.a Contact Lens yang pelik-pelik!

Salam.. Uish! Seram giler menengok contact-contact lens yang ada kat dunia nih. Huhu. Sharing by Jelajah Unik, di sini saya paparkan beberapa jenis contact lens yang pernah digunapakai especially dalam pembikinan filem-filem Hollywood. Serius korang mesti tak percaya tengok lens yang dorang pakai. Patutlah macam-macam jenis watak dan karakter boleh dibuat dengan hanya menggunakan kanta lekap pelik-pelik nih. Nak try? ;) Maklumat lanjut di SINI.

Pelik tak? Sorry, ini gambar saya shoot for Arabic theme! Ahaks...;) Scroll down untuk lihat all the weird contact lenses.
:
:
:
:
:
:
:
:
:







Ada bran?? Even saya sebagai model pun tak terfikir nak pakai contact lens pelik-pelik gini. Unless memang tema for photoshoot yang pelik-pelik sesuai la kot. But i don't think so that i will involve dengan sesi shoot bertemakan terlampau pelik! Lebih-lebih lagi berhijab.. Yang paling pelik dan ganas pun yang saya pernah try macam photo saya kat bawah ni..;)


Klik SINI untuk entri penuh gambar saya di atas.




Cik Misya : Tema pelik senang dibuat sebab tak perlu control cun.

7 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...