Wednesday, September 19, 2012

Segmen : Saya Nak Di Review & Promote

Salam semua.. Dah tidur ke? Huhu rileks la.. Malam masih muda.. Ahaks..;) Saya pun dah ngantuk sebenarnya tapi terpandang sebuah entri menarik tentang Segmen anjuran Miss Z yang memang kuat berceloteh dari sorang blogger. huhu.. Hilang ngantuk jap sebab terpandang banner flip flop kat bawah ni. Nak join segmen ni? Klik aje kat SINI atau banner yang Miss Z bagi kat bawah ni.


Miss Z punya banner kaler pink. Saya punya banner pun kaler pink juga..;) Nape saya wat banner ni and dari mana saya dapat ilham? Haa boleh baca kat SINI.



So far blog saya ni takleh right click (untuk copy) bagi memelihara hakcipta saya sebagai penulis blog ni. Maybe bisa diatur caranya untuk saya bagi banner ni kepada penganjur if terpilih dalam segmen ini.:)

Done! Kalau korang nak join, cecepat sket sebab akan tamat jam 2.00 petang sharp on 19 September 2012! Jangan lupa blogwalking saya nanti k! See uols here..;)



Cik Misya : Dalam hati ada taman. 




5 comments:

  1. Senarai peserta dah keluar.. meh blogwalking..
    kalau boleh sambil blogwalking sambil tinggalkan komen tentang blog perserta lain, atau nak review blogger yang satu kumpulan dengan awak pun boleh :)

    TERIMA KASIH SEBAB SUDI JOIN

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-saya-nak-di.html

    ReplyDelete
  2. Blogwalking untuk dari Segmen Saya Nak Di Review dan Promote miss Z berceloteh !

    http://www.erazfadli.com/2012/09/segmen-saya-nak-di-review-promote.html

    ReplyDelete
  3. blogwalking dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  4. dari segmen sama .. jom sggh blog yana

    http://nazlyizan.blogspot.com/2012/09/segmen-saya-nak-di-review-promote.html

    ReplyDelete
  5. saya singgah dan follow sini. kami dari segmen yang sama. jom lah singgah dan follow saya juga.

    selepas join segmen dari missZ, joinlah segmen saya pulakk :)

    http://nzfyns.blogspot.com/2012/09/segmen-let-be-my-follower-by-fayun.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...