Friday, June 5, 2020

Page baru untuk koleksi resipi Misya

Salam. Disebabkan saya mempunyai koleksi resipi dikongsikan dalam blog ni maka saya telah create another kolum tab (page) tambahan untuk menyenaraikan semua resipi yang pernah saya share. So, after this senanglah saya nak cari semula resipi yang pernah saya masak dengan air tangan saya sendiri. Even anyone yang gemar memasak and wanna try my recipe pun dah mudah. Lagipun sejak PKP ni duk rumah takde watpe memang memasak jela aktiviti untuk masa lapang. 



Just klik kat tab "Resipi" tu nanti appear la list semua resipi. Mana tahu boleh bagi idea untuk korang masak apa ke kan.



Selain blog, saya ada juga muatnaik video-video berkaitan masakan saya di YouTube channel saya. But still in progress. Silalah subscribe jika sudi. Tekan SINI untuk subscribe. 




Misya : Tak puas hati kalau masak tak sedap.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...