Wednesday, June 3, 2020

Mommy Erina pun excited dapat duit raya!

Salam. Ahha bukan anak je yang seronok dapat duit raya, mak dia pun excited juga dapat duit raya dari laki sendiri! hehe.. Lepas Erina dapat duit raya (baca SINI), bersalam-salaman mohon kemaafan dengan husband then my husband hulurkan duit raya untuk saya pula. Yeayy ada juga duit raya untuk saya!

Alhamdulillah rezeki. Tak kisah lah berapa amount nya pun but bila husband tak lupa bagi duit raya tu wat saya terharu. So far memang every year husband never missed bagi duit raya kat saya. Syukur sangat-sangat walaupun saya tak pernah mintak pun. Selalu gurau-gurau je duit raya untuk saya takde ke? hehe.. 

Thank you Abang sentiasa tak lupakan duit raya untuk wife nya ni. Moga Allah melipat kali gandakan rezeki Abang selepas ni dan dipermudahkan segala urusan. Amin.. 

Moga our marriage also kekal till jannah. Maafkan segala salah silap dan kekurangan Syira selama ni kalau ada. I love you so much! 



Misya : Wang ringgit bukan ukuran tetapi tanggungjawab diutamakan.

1 comment:

  1. selamat hari raya..
    epi dapat duit raya..
    eh.. mcm pantun plak!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...