Sunday, June 21, 2020

Cantiknya Pavitra lepas makeover persis model antarabangsa!

Salam. Rasanya 1 Malaysia kenal kot YouTuber Sugu Pavitra yang popular dengan perkongsian video-video masakannya serta fasih berbahasa Melayu. Saya pun follow beliau tau. Kagum lah dengan dorang husband and wife sampai saya pun start nak aktifkan semula my channel yang dah lama tak update. Huhu. 

Disebabkan terkenalnya mereka maka banyaklah tawaran mereka terima. Baru-baru ni tular gambar Pavitra yang sangat cantik selepas di makeover oleh makeup artist terkenal dan dipakaikan dengan busana dari Bernand Chandran. Saya yang melihatnya pun rasa wow cantiknya Pavitra!!

Lainkan wajah beliau lepas dimekapkan? Persis supermodal international. Serius beliau boleh gi jauh kalau beliau berminat dengan bidang ni. Tak sangka after make up wajahnya ada unsur-unsur eksotik which memang sesuailah jadi model untuk high fashion.

Lawa sangat-sangat! Siapa sangka hanya duduk di estet, berbekalkan kefasihan bertutur dalam Bahasa Melayu then rakam video masakan untuk tayangan di YouTube, rezeki Pavitra dan husbandnya Sugu mencurah-curah. Memang kehidupan dorang berubah 360 darjah. 

Moga dorang terus rajin berusaha untuk mencari rezeki dan mengubah nasib family mereka. Yang paling penting keep humble and stay kind. #kipidap



Misya : Sifat rajin atau malas tiada kaitan dengan bangsa.

2 comments:

  1. Cantik kan, dah macam model :)

    Follow

    ReplyDelete
  2. Ritu tertanya² sapalah sugu pavirtha ni. Orang duk sebut² kat Fb. Tiba² husband balik duk cerita pasal masak sugu pavirtha ni. Ouh dari utube rupanya. Dari situ ruby pun follow dia. Tgk cara dia masak. Kemas dan bersih. Sopan.

    Itulah. Cantik sangat lah lepas dimakeup. Harap lepasni bertambah cabang rezeki buat dia. Mana tahu dalam bidang modeling pula ☺️

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...