Thursday, June 18, 2020

Kenangan jadi model Guardian

Salam. Semalam kemas-kemas bilik, tetiba terjumpa gambar ni. Rasanya saya belum pernah publish kat mana-mana media sosial. Masa ni dah lama which saya masih pakai braces lagi time ni. Kebetulan Guardian pharmacy di IOI City Mall, Putrajaya ada wat promo to anyone yang berminat untuk makeover dan photoshoot secara percuma. So sis pun try la join. 



Untuk makeover masa ni saya disolekkan dengan produk-produk yang dijual di Guardian. After makeup, terus photoshoot. Saya rasa ini wajah terbaik saya photoshoot memakai braces. hehe.. Sesuai lah dengan temanya Confidence Creation which menjadikan saya lebih yakin berdepan kamera walaupun pakai braces. Plus dah mekap lawa-lawa mestilah lagi confident. Giteww..

Thanks Guardian sudi bagi chance untuk sis serlahkan keyakinan diri sis. Mana tahu in future ada chance jadi duta or model produk Guardian pula kan? hehe.. Yang pasti sis dah tak pakai braces tau, confirm lagi confident! Giteww...


Misya : Kecantikan bermula dari dalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...