Wednesday, June 10, 2020

Menang duit lagi! TQ blogger Yamanaimy!

Salam. Allahuakbar, memang rezeki dapat baby agaknya sebab this is kali ketiga saya memenangi segmen yang hadiahnya merupakan wang ringgit. Walaupun nilainya hanya RM10.00 tapi cash kot siapa nak bagi kan? Baru-baru ni pun saya menang 2 contest blogger which saya share di SINI. Ingatkan dah 2 kali menang takde dah kot menang lagi. Almaklum nak jadi bertuah ni bukan senang kan? hehe.. Kali ni saya menang segmen by blogger Yamanaimy sempena Hari Raya Aidilfitri. Link segmen di SINI. So, melalui hasil cabutan bertuah secara manual, maka saya terpilih as one of the winner yang memenangi hadiah duit sebanyak RM10.00. Selain saya ada beberapa blogger lain juga turut terpilih. Congratulations!


Click to view


Number saya as peserta adalah 17, so masa lucky draw tu no. 17 ni dipilih oleh Yamanaimy. Syukur Alhamdulillah dengan musim PKP sekarang ni, plus bulan Syawal yang sedang kita sambut ni memang rasa bertuah sesangat. Tq so much to penganjur yang sudi buat segmen ni. Moga murah lagi rezeki beliau dan kebetulan birthday beliau jatuh pada 9 Jun 2020. Makanya Selamat Hari Lahir Yamanaimy! Moga berjaya dan bahagia dunia akhirat dan dipermudahkan segala urusan sentiasa..


Misya : Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...