Wednesday, June 17, 2020

Insta Boom by blogger Ejulz

Salam. Baru-baru ni saya join Segmen Ucapan buat Frontliners Covid19 anjuran blogger Ejulz. After follow his instagram account sebagai memenuhi syarat penyertaan, tak lama after that, wall instagram kena 'boom' dengan Ejulz. Oh dalam IG accountnya adalah asrul_hafan. Silalah follow beliau ya. Terkejut saya sebab dah lama takde orang boom like IG saya. hehe..




Actually saya memang antara user IG yang aktif. Biasanya sebelum update sesuatu dalam blog, IG dulu saya akan update mukadimah. Plus IG juga medium untuk saya express my lifestyle, minat saya, my career and anything yang saya rasa menarik untuk dikongsikan. But not every single thing. Sebab kekadang ada orang asyiklah post gambar selfie which membuatkan saya annoyed then ter unfollow. hehe.. Tapi yela dah memasing punya IG, up to them la kan nak watpe as long as tak memudaratkan diri dan family. Pape pun thanks ya Ejulz sudi follow dan boom like kat IG saya. Yang mana nak follow IG saya juga tu silalah ke marvelousmisya. Mana tahu saya maybe akan re-follow uols? Jom kita sama-sama support each other. 


Misya : Follow benda baik.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...