Tuesday, December 18, 2012

Tension bila nak edit layout blog, mesti error macam ni!! Help me!!

Salam semua.. Em rata-rata yang review blog saya pasti akan menegur keserabutan sidebar saya kiri dan kanan blog. Huhu.. Actually memang saya teringin sangat-sangat nak tukar/adjust sidebar tu supaya jadi lebih kemas tapi malangnya.... saya tak dapat berbuat demikian atas masalah berikut:


Tiap kali saya nak adjust layout blog, mesti keluar error macam kat atas neh. Tension gak dibuatnya sebab benda ni dah lama terjadi tapi saya ingatkan ia hanya bersifat sementara. Last-last until now benda ni still happen. So ada sesiapa yang dapat berikan bantuan tak how to settle this problem? Please help me... Maklumlah saya kurang cerdik bab-bab IT neh. Ngehehehe...;p

Nak juga try memacam layout kat bawah ni tapi bila keluar error cam kat atas tuh, terbantut niat suci murni saya untuk mengubah rekabentuk blog saya. Huuu sedey... Dats why la saya still tak ubah-ubah sidebar saya tu supaya jadi sebelah part je. Ermmm......



Harap ada yang sudi memberikan pendapat dan jalan penyelesaian kepada masalah saya ni. Huhu...




Cik Misya : Semua masalah boleh diselesaikan.

5 comments:

  1. Mungkin ada code yang salah kot dekat HTML tu?

    ReplyDelete
  2. Wilma memang kosong tentang edit2 blog nie Cik Misya...Baru nak belajar ^_^ Sorry ya...Wilma tak dapat bagi pendapat Wilma...

    ReplyDelete
  3. ooh try delete internet temp file dulu...rasanya sy pernah kena camni bila pakai chrome....kalau ada browser lain try edit dari browser lain...

    ReplyDelete
  4. Sorry misya tak dapat nak tolong. Fie pun kurang arif pasal blog nie.

    ReplyDelete
  5. kte pun masih belajar coding222 ni,,,

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...