Thursday, December 13, 2012

Segmen : Kenape mesti follow? by Paly

Salam.. Em kenapa ek? Itulah soalan yang berlegar-legar dalam fikiran saya bila tengok entri segmen ni. Huhu.. Tapi takpe, jawapannya saya taip jap lagi. Sape-sape nak join leh terjah SINI atau klik banner sambil-sambil fikir jawapan kepada soalan penganjur segmen ni.:)


Erm apa yang menarik tentang blog penganjur adalah the way he create his blog. Walaupun still baru but dia sangat tahu nak nampakkan blog nya seperti blog profesional. Even saya sendiri pun tak tahu! Hehe. Syabas la ek. Kira macam pro la. Huhu.. Sebab apa saya follow penganjur, first of all of course sebab nak join segmen dia! Hehehe.. Besides, dapat juga saya kenali blogger-blogger baru (saya pun baru juga) :p But yang penting tujuannya untuk support sesama rakan blogger.:)

Dah saya follow blog penganjur, mestilah saya nak penganjur re-follow blog saya! Ahakss.. Sebab?? Nak tambah kan jumlah followers! ;) Hehe.. Plus nak kembangkan lagi link blog saya ni so that one day orang lebih kenali siapakah blogger Aimi Syahirah a.k.a Cik Misya itu..;) Ecehhhh...



Cik Misya : Humble adalah punca kejayaan seseorang.

3 comments:

  1. Salam..entri ni dah cukup syarat :)
    trime kasih kerana sudi join ^_^

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen ye CikMisya~

    ReplyDelete
  3. tahniah! menang segmen ni :)

    http://www.paly.my/2012/12/pemenang-segmen-kenapa-mesti-follow.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...