Thursday, December 27, 2012

Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?

Salam.. Erm menarik gak segmen kali ni. Selalu orang komen pasal header blog je kan? Kali ni penganjur segmen nak komen about nama blog pula. Haa uols join ler sekali. Mana tahu leh fikir sesuai ke tak nama blog uols tu leh tengok pendapat penganjur nanti. :) Klik SINI atau banner if mahu nama blog anda dikritik. Ahaksss..


No. G+ saya 320. =)

Ok, sebab apa saya mahu Eyriqazz komen pasal “Nama Blog” saya?? Ermm sebenarnya... Entahlah! Haha boleh camtu? Mahu kena disqualified dek penganjur. Ngeee...^_^ Actually saya suka nak dengar pandangan orang about my blog. Nak tahu juga apa yang boleh diperbaiki. Nama blog saya Aimi Syahirah || In the Story. Saya rasa dah ok compare dengan awal-awal dulu lagi berbelit lidah nak sebut nama blog saya. hehe.. Takpela, will see apa kata penganjur segmen about my blog's name nanti k!=)



Cik Misya : Pilih nama anak ikut nama Islam.

2 comments:

  1. best klu dpt tahu pandangan org lain kn ^^

    gudluck

    ReplyDelete
  2. Bagi saya, nama blog cantik dan menarik cuma rasanya agak panjang... cadangan saya, nama blog yang sesuai adalah dibawah 10 huruf....

    Apapun, nama blog ini memang sedap disebut...walaupun agak panjang tapi tak susah nak ingat dan disebut

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...