Tuesday, December 11, 2012

Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma

Salam.. Good morning everyone!! Huhu ceriakan pagi-pagi Selasa ni dengan join segmen menarik INI. Klik banner pun boleh juga..:)

Oh, ada kena jawab soalan! Huhu..

- Sejak bila berjinak dalam dunia blog? 
   Tahun 2009

- Kenapa berblogging? Best tak?
  Asalnya saya join bisnes jadi n ak gunakan blog sebagai medium bisnes. Then saya terjun bidang modelling,   
 terus saya gunakan blog sebagai medium untuk saya paparkan hasil kerja saya dalam bidang modelling. 

- Harapan pada blog di masa akan datang?
   Now harapan nak ikut jejak langkah blogger-blogger femes like Hanis Zalikha, Ben Ashaari dan  
   sebagainya. Amin..:)


Fuh! Banyak giler sponsor contest neh. Hebatlah penganjur contest neh. Syabas!!:) Tak tahu la blog saya ni awesome atau masam. Ahakss.. Ada rezeki InsyaAllah..^^ 35 orang pemenang dinantikan untuk menang salah satu hadiah yang ditawarkan. Nak tahu hadiah apa? Terjahlah blog penganjur ya!! Nak tag Ayu Insyirah.:) 



Cik Misya : Kadang-kadang blog sponsor contest pun takde follow button.

5 comments:

  1. tq ye tag ayu....jap lagi ayu join...hhehe

    ReplyDelete
  2. Good luck :)

    jom join ni
    http://nurhafizahpija.blogspot.com/2012/12/huda-syafiqah-s-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. melawat ke sini dan follow awk yer

    http://arilimpian.blogspot.com/2012/12/contest-saya-si-blogger-awesome-2012-by.html

    ReplyDelete
  4. Contest ni dah tamat ! Check pemenang DISINI , Mungkin anda salah seorang pemenangnya :)

    http://yaniesayangawak.blogspot.com/2012/12/pemenang-contest-saya-si-blogger.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...